24 jun 2019

De samenhang tussen de Tarot, Numerologie en Astrologie.



  Elske Dewall - Heb het leven lief

Kijkend door mijn kamer zag ik op mijn opklapbare picknick tafel een boek over de samenhang tussen de Tarot, Numerologie en Astrologie.

Het werkt als volgt:
Je telt je geboortedatum cijfer voor cijfer op en zoekt het corresponderend nummer op in het boek.
Voorbeeld van mijzelf: 21-08-1942, is dus 2+1+8+1+9+4+2 = 27/9. Altijd herleiden tot 1 cijfer.
Ik kom uit in de hoek waar Elvis, Mandela, Mohammed Ali en good old Anton Heijboer ook vertoeven. Op het eind van het verhaal een tarotkaartje, in mijn geval de Staven Aas.

Het is leuk om zomaar op een regenachtige dag van verschillende personen een en ander uit te vissen en de rode lijn door die levens te zien.
De ontdekking van toen wil ik graag delen met jullie delen, met erbij gevoegd de positie van de Noordelijke Maansknoop, welke behandeld wordt door Lex Kieliem en iemand die alles weet van Polsdiagnostiek.

Het leven is een altijd durend, draaiend wiel van wedergeboorte, samengevat, een programma wat je een geweldige duw in de goede richting kan geven.