2 jan 2017

Noordanus bezocht TweeSteden Ziekenhuis

Burgemeester Noordanus van Tilburg bezocht het TweeSteden Ziekenhuis op Nieuwjaarsdag en heeft Joop Verhagen persoonlijk zijn beste wensen overgebracht. Dit naar aanleiding van het drieluik, uitgezonden door Omroep Tilburg over zijn kunstenaarschap welke de burgemeester met belangstelling had gevolgd. 'Mensen die iets bijzonders bijdragen aan de cultuur van deze stad verdienen onze extra aandacht', aldus Noordanus.  Joop, herstellende van een zware operatie, was aangenaam verrast door het onverwachte bezoek en ziet het als een teken voor een succesvol jaar waarin hij veel geld zal verdienen met zijn werk.





























Reacties facebook:
Shakira Bauer beterschap joop!..en nog hooggeΓ«erd bezoek erbij jou jaar kan nu al niet meer stuk! gelukkig en vooral een gezond 2017
Jan Stoop Joop, een voorspoedig 2017 gewenst!
Frans van Weegberg Mooi Joop, die belangstelling. Veel sterkte en tot gauw!
Liesbeth Hessels-besems Geweldig! Joop de aller aller beste wensen voor 2017 en van harte beterschap πŸ€!!!
πŸŽπŸπŸπŸ…πŸ‰πŸπŸ‡πŸˆπŸ†πŸπŸ‘πŸ“πŸπŸπŸ’
Dominique Olvers Gelukkig nieuwjaar Joop, ik wens je een goed herstel en hopelijk snel weer thuis. πŸ’«πŸ’‹
Peter Sprengers geweldig Joop!! Het ga je goed and see you soon!!
Marcel Couwenberg Van harte beterschap Joopie, en de beste wensen!
Debby Struijk-Buitelaar Kijk, dat is nog eens een burgemeester.... πŸ˜‰πŸ‘πŸΌ
Hetty Kerkhof Joh Joop, lig je nog steeds in het ziekenhuis! Ik wens je een spoedig herstel en het allerbeste voor 2017 
Francis Verhelst Nou Joop, beter kun je het jaar niet beginnen, toch? 
Beterschap en alle goeds voor 2017!
Leny de Krom Beterschap Joop hoop dat het weer zo beter gaat met JE de aller beste wensen voor het nieuwe jaar
Jef Marijnen Joop de beste wensen en een voorspoedig herstel.
Frans van Hal wat zien ik, Joop...ben je aan de baard geopereerd??? moet nie gekker worre!!!
David Niglo GrΓΌnholz Beterschap en beste wensen Joop!
Lau Lavooij Hoi Joop,
Zo zonder baard moet ik toch ff aan je wennen. Maar ik zie dat je geopereerd bent en weer terug in het Twee Steden. Ik wens je, ook namens mijn vrouw, een voorspoedig herstel en een heel mooi en kunstzinnig 2017. En.... wel aardig zijn he teg...Meer bekijken
Anouk Pillot Happy New Year! Heel veel Beterschapjes toegewenst πŸŒΈπŸ€πŸŽ‡
Margot Verhagen Joop nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar . Maar ook heel veel beterschap sorry dat ik even aan de late kant ben .Maar ik ben aan mijn oog geopereerd en daar waren allemaal complicaties bij . Kreeg behoorlijke na bloeding . Dus paniek . Nu net...Meer bekijken
Gerda Stevens Jep Joop alle goeds en beterschap
Jolanda Bruurs Beterschap joop en een goede 2017
Saskia Lubbers Gelukkig nieuwjaar en beterschap ! X
Robert Verhoekx beterschap toegewenst en dat je snel weer goed gaat gr robert
Margo Vesters Hoi Joop Verhagen, das wel heel speciaal 'de burgemeester' aan je bed! Beterschap en hopelijk zie ik je snel weer lopen πŸ‘πŸ»
Marlies van der Velden SuperπŸ˜πŸ™πŸ€
Lucien van Helderen · 2 gemeenschappelijke vrienden
Joop beterschap en de beste wensen, van Cissy, en Lucien
Jose Mutsaers Das hoog bezoek, hoop dat je een beetje opknapt stadsgenoot. Veel geluk,inspiratie en goede gezondheid in 2017.
Dave van Oers Beterschap Joop Verhagen en de beste wensen voor 2017. Heb je voor het bezoek speciaal je baard geschoren ?
Ilse van Laarhoven Licht, liefde en kracht en een spoedig herstel
Roos Van den Berg Sterkte eneen goed 2017 Joop !
Piet de Jong Beterschap Joop en een goed 2017 toegewenst dat we maar snel weer met elkaar kunnen genieten van het goeie leven proost op jouw herstel
Bart Spijkers Gaaf!! Wat kan er nu nog mis gaan?
Hans Heefer Das toch aardig van die man, beterschap gewenst!
Louis Vermeer · Vrienden met Hans Heefer en 1 andere persoon
Ik heb heel vaak in het ziekenhuis gelegen maar als die man bij mij op bezoek zou komen ik hem meteen wegjagen.
Kaatje Poppelaars Snel beter worden hoor πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€
Lisette De Klerk Een zoen voor een sterke griffioen!
Eenheid In Liefde Geweldig joop onze bners
Walter Tempels Verschil moet er wezen
Charlotte Molenkamp Je ziet er weer fris uit Joop, gauw naar huis........! X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten