22 feb 2016

Het parachute springen ging niet door




























Ik vertelde tegen mijn vriendin dat ik in Lille parachute had gesprongen. Is niet gebeurd, maar ze geloofde me. Op een gegeven moment reden wij naar een lesbische vriendin van haar in Parijs en dan rij je over Lille. Nu komt het: ik vertelde haar dat ik op een verkeersbord in Lille mijn naam had geschreven. > En weet je wat het rare is? We kwamen zo’n bord tegen waar met grote letters JOOP op stond. Had ik niet gedaan, aangezien het parachute springen niet doorging omdat wij in het leger zaten. Maar het stond er echt en ze dacht: die Joop is helemaal kolossaal. We reden in een oranje Citroën DS en mijn vriendin besloot: alles aan de kant en trapte abrupt op de rem, want er moest zonder omwegen een punt gezet worden!